Lurig julklapp

Jaha, en timme med suveränt duktige pt:n idag. Jag undrar hur det kommer att kännas imorrn... jag har träningsvärk i händerna redan.
Ja, det där lät ju rätt märkligt ska jag erkänna. Jag har alltså boxats, det är därför jag har blåmärken mellan fingrarna och träningsvärk i händerna. Det var ruskigt kul, jag har aldrig haft ett par boxhandskar på mej överhuvudtaget, så det var nytt.
Undrar vad det är som gör att man blir förbannad, bara man får på sej handskarna? Kom på mej själv att stå där med djupaste arga rynkan mellan ögonen och tänka "nu ska han få".
Hehe, misstänker att det var det som var avsikten.

Nya lurar fick jag också, men på ett oväntat sätt. Maken läste mitt inlägg och blev helt förfärad, det visade sej att han varit och köpt ett par Sennheiser som julklapp! Så det var han ju tvungen att avslöja och jag fick öppna mina klappar nåra dar förtidigt (det andra innehöll en såndär fiffig hållare till podden som man sätter på överarmen när man tränar, funkade utmärkt).
Bra ljud då?
Jajjemän, super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0