Nej, det ska inte handla om min röv!

Har lovat att inte blogga om min röv. Jag förstår inte vad som skulle vara intressant med det.


Ji-hou, en tjej som snackar om sin rö-öv, gu va in-tre-ssant!


Hur ser min röv ut i den här klänningen? Hur rör sej min röv när jag går?
Eller - behold! - hur har min röv förändrats genom åren? Här följer en redogörelse för detta!

Vem är intresserad? Jag är full av undran!


Kan det vara nån slags igenkänningsgrej? Ho-ho, min röv ser också ut så i en tubklänning. Eller gu va skönt också nånannan har detta förhållande till sin röv, vilken lättnad.


Njae, inte är vi tjejer väl så komplexa?

Vågar vi ta våra rövar vid handen (eh?) och erkänna att de finns till?
Vågar vi ställa oss upp inför andra kvinnor och säga: "Hej, jag heter Mona," ("Hej Mona!") "och jag har en röv."

Kan vi sitta i fikarummet och anförtro oss till kollegorna; "ja, du vet - hrmm - jag har ju också en röv..."?

Alla kvinnor är ju verkligen så här fixerade vid sina rövar.


Låt oss alla tala om detta, låt oss reda ut dessa viktiga frågor!
Inga problem kring rövarna ska kvarstå, när alla kvinnors samlade kraft har bearbetat den här frågan!
Låt inga andra livsfrågor stå i vägen för samtalet om den kvinnliga röven!
Inga medel skall saknas, inga resurser skall undanhållas! Inga medier skall stå oanvända!


Låt oss alla hjälpas åt att sprida budskapet. Så här i juletid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0