Hör och häpna

Jag fick Sofis modebilaga alldeles gratis i klädaffären idag.

"Jaha, hehe, tack tack",
sa jag, för va fan skulle jag säga?
"Många fiina tips i den", sa den 55-åriga expediten.
"Eh-he, ok", sa jag.

Så nu har jag tittat på eländet. Och hör och häpna, där fanns flera uppslag med bilder på handväskor! Välj rätt handväska i vår! Hahaha, jag skrattar på mej. En röd i lack får det bli, precis min stil.

Jag kan alltså bekräfta graden av meningslöshet.
Lika många kalvbenta modeller som jag anade.
Och många bilder på Sofi Fahrman. Undrar om det är hennes sexuella böjelse. Vi andra stackare drömmer ibland om exempelvis Beckham. 

Sofi drömmer om Sofi. Och de har de gutt med varann.

Stefan Holm känns plötsligt het igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0