Desilusión

Besvikelse, alltså.
Sveriges insats i EM kan sammanfattas så. Det var kul att trycka till Grekland. Det var spännande en halvlek mot Spanien. Och mot Ryssland var det nåt slags obehaglig känsla från början.

Och nu har mina favoriter Portugal åkt ut ur turneringen också. Antar att det är nu jag ska börja hejja på Spanien.

Jag är trött på Lagerbäck, främst på en punkt: Karln är ju oförmögen att AGERA när det behövs. Han petar lite i ena kanten av laget, och INGENTING händer, verkligen ingenting.

Det snackas om generationsväxling i landslaget, och man kan anta att det är i det laget som killar som Anders Svensson och Chippen kommer att vara åldermän. Och där en Zlatan med hela knän kommer vara en legend a la Stoichkov (utan vidare jämförelser).

Jag vet inte hur det blir, men jag tittar i alla fall.
Och sätter mitt hopp till Broakulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0