Jahapp, där kom det igen!

Kommentarerna i tidningen är så härligt svenska.
Vad skönt det är att höra! Va? Tycker ni inte?

Vi är så kändisfixerade i Sverige. Är man inte en kändis, så har man till exempel inte i tidningen att göra. Då blir det helt ointressant. För man ska ju inte tro att man är nåt, eller hur? Det är ju rena rama snusket.

Vilka är vi, undrar nån. Ja, va fan vet jag! Vi är väl en vanlig familj. Men det är ju ointressant. Vi är inte alls kända, faktiskt. Utom möjligen att maken en gång såg till att spoliera Peter Jihdes hockeykarriär. Det kan mycket väl vara vår största bedrift nånsin. Och förmodligen blir vi inte så mycket mer kända än så här.
För mej är det lite av poängen med lokaltidningen, det ska väl handla om vanligt folk? Jag har inget större behov att vara kändis. Faktum är att jag har som ett mål i livet att aldrig vara med i tv. Hittills har det gått skitbra.

Ja, tyvärr jag får beklaga. Den här bloggen handlar om vanligt folk.
Ni andra kan läsa Perrelli, Schulman eller Pernilla Wahlgren. Där kan ni ju få se lite av den riktiga världen.

Kommentarer
Postat av: Hockeyhåkan

Hade varit kul att höra mer om historien då Peter Jihdes hockeykarriär tog slut ;).

2008-03-24 @ 15:01:18
URL: http://nurseblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0