Melodihemskivalen

Är det inte pinsamt att klä sej likandant som sin brorsa efter det att mamma slutar klä på en på mornarna?

Hurdan barndom hade Alexander Bard?

Ola Salo med skägg. Åh!

Jag gillar Björn, men exakt vad är det som är himla roligt?

Var inte Luuk lite spattig och nervös?

Ola Lindholm.

Varför hade Nordmans dansade tjej en obduktion fastsydd på axeln?

Oj, vad jag var rädd att Charlotte skulle börja hyperventilera och bli cyanotisk!

Oj, vad jag var rädd att snygg-Martin skulle ramla ur sin fyrverkeribur!

Oj, vad jag var rädd att Sibel skulle kräkas över kompositören i green room!

Var inte Bengtzing liiite övertänd? Jag är rädd att hon är en riktig kaninkokerska. Dessutom sjunger hon ju att hon ska förfölja sin kärlek om han inte vill ha henne. Huuuu.

Och så Christer. Tack, för att du tror på din grej, det är ta mej fasen beundransvärt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, mycket som stämmer där. Man börjar ju undra lite.
Ha en bra dag! :)

2008-03-16 @ 11:15:02
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0